Kan ik een ander e-mailadres gebruiken om een account aan te maken?
Algemeen
Ja dat kan. Het e-mailadres dat je invult bij activatie, gebruiken wij in het vervolg voor alle communicatie.
Ja dat kan. Het e-mailadres dat je invult bij activatie, gebruiken wij in het vervolg voor alle communicatie.
Nee, dat kan niet. Er kan maar 1 account per huishouden worden aangemaakt.
Een account aanmaken hoeft niet, maar is wel heel handig. Met een account kun je:
Zo maak je een account aan voor Mijn Woonconcept:
Communicatie vanuit Woonconcept kan je per e-mail of per post ontvangen. Neem contact met ons op via het contactformulier als je jouw voorkeur wilt wijzigen.
Via de website kan je een nieuw wachtwoord aanmaken.
Vraag een nieuwe activatiecode aan via het aanvraagformulier. Wij sturen je dan per e-mail een nieuwe activatiecode toe.
Wil je jouw e-mailadres of telefoonnummer wijzigen? Login op Mijn Woonconcept. Hier kan je jouw contactgegevens wijzigen.
Login op Mijn Woonconcept om je postadres te wijzigen.