Bewonerspanel

Woonconcept hoort graag jouw mening en die van andere huurders. Bijvoorbeeld over onze dienstverlening of over hoe we ons onderhoud kunnen verbeteren. Woonconcept organiseert een bijeenkomst waarop we deze onderwerpen met elkaar bespreken. Dit noemen we een bewonerspanel.

Veel gevraagd over Bewonerspanel

Hoe kan ik meedoen aan een bewonerspanel?

Algemeen

We organiseren het bewonerspanel vaak in de avond. Meestal in een wijkgebouw bij jou in de buurt. Dit maken we bekend via een bericht op onze website, nieuwsbrief en op Facebook. Daarin beschrijven we hoe je je kan aanmelden.

Maar je hoeft niet af te wachten. Wil je nu meer weten over mogelijkheden om mee te praten? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Wat doet een bewonerspanel?

Algemeen

Tijdens het bewonerspanel ga je samen met andere huurders en Woonconcept in gesprek. Je geeft je mening over verschillende onderwerpen, zoals:

  • of het prettig wonen is in je buurt;
  • je tevreden bent over onze dienstverlening;
  • wat je vind van je woning.

Wat is een bewonerspanel?

Algemeen

Woonconcept hoort graag jouw mening en die van andere huurders. Bijvoorbeeld over onze dienstverlening of over hoe we ons onderhoud kunnen verbeteren. Woonconcept organiseert een bijeenkomst waarop we deze onderwerpen met elkaar bespreken. Dit noemen we een bewonerspanel.

Wat doen jullie met de uitkomsten van het bewonerspanel?

Algemeen

De uitkomsten van het bewonerspanel nemen we mee in de besluiten die we nemen of we passen bijvoorbeeld informatie op de website aan.

Waar kan ik mijn reactie op het klanttevredenheidsonderzoek (KCM) naartoe sturen?

Algemeen

Reacties op het klanttevredenheidsonderzoek kun je sturen naar: klanttevredenheid@woonconcept.nl