Telefonisch contact

Hieronder ziet u de meestgestelde vragen en/of actuele onderwerpen. Klik erop en u vindt antwoorden en meer informatie.

  1. Ik heb een brief ontvangen over wijzigingen in het verkoopbeleid.  
  2. Ik heb een asbestkaart gekregen. Wat nu? Heb ik asbest in huis?
  3. Ik heb een sms'je gekregen, is die van jullie?
  4. Ik wil inloggen in Mijn Woonconcept, maar het lukt niet. Wat nu?
  5. Welke gegevens moet ik aanleveren als mij een woning is toegewezen?

Telefoonnummer
Op werkdagen zijn wij van 09.00 tot 17.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 088 - 61 62 000. Wilt u snel geholpen worden? Bekijk dan alvast het keuzemenu. Voor spoedreparaties kunt u 24 uur per dag bellen.

In het geval van schade en reparaties (keuzes 1, 2 en 3) krijgt u een medewerker van HomeTeam aan de lijn.

Alles zelf regelen met Mijn Woonconcept
U kunt via Mijn Woonconcept heel veel dingen zelf regelen. Probeert u het eens voordat u belt, het is heel eenvoudig.