Reparaties en onderhoud

Heeft u een reparatieverzoek? U leest op deze pagina hoe u deze kunt melden. Ook vindt u informatie over het abonnement kleinonderhoud, glasverzekering en rioolfonds.

Reparatieverzoek via 'Mijn Woonconcept'
Een reparatieverzoek geeft u snel en op elk moment door via 'Mijn Woonconcept'. Klik op 'Mijn onderhoud' en vermeld uw voorkeursdag en -tijdstip voor het uitvoeren van de reparatie.

Reparatieverzoek telefonisch melden
Reparatieverzoeken kunt u op werkdagen doorgeven via 088 - 61 62 000. Kies in het keuzemenu voor optie 2, dan wordt u direct doorverbonden met onze onderhoudsdienst (HomeTeam).

Reparatieverzoekformulier
U kunt uw reparatieverzoek ook melden via het reparatieverzoekformulier. HomeTeam neemt dan binnen 24 uur, op de eerstvolgende werkdag, contact met u op voor het maken van een afspraak.

Abonnement kleinonderhoud
Om uw woning netjes en verzorgd te houden heeft deze regelmatig onderhoud nodig. U bent als huurder verplicht uw woning te onderhouden. Sluit u een abonnement kleinonderhoud af? Dan nemen wij een deel van het onderhoud van u over. U leest hier meer over op de pagina abonnement kleinonderhoud.

Glasverzekering
Heeft u glasschade? Op de pagina glasverzekering vindt u alles wat u moet weten. 

Rioolfonds
Is uw afvoer verstopt? Als u lid bent van het rioolfonds dan verhelpen wij dit zo spoedig mogelijk.

Andere onderwerpen
Sloop en renovatie
Wie doet het tuinonderhoud?