Ik heb een klacht

We doen altijd ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Wij vinden dit heel vervelend en horen graag van je.

Wat is er aan de hand?

Er is iets stuk. Dit moet gerepareerd worden

Is er iets stuk in je woning? Bijvoorbeeld een lekkende kraan of een deur die niet meer dicht wil? Dien dan een reparatieverzoek in. Onze collega's repareren het zo snel mogelijk.

Reparatieverzoek indienen

Ik ervaar overlast

Heb je last van stank? Draaien je buren tot diep in de nacht luide muziek? Worden je muren regelmatig beklad met graffiti? Wacht dan niet langer, anders wordt het alleen maar vervelender.

Lees wat je kan doen aan overlast

Ik ben niet tevreden over jullie dienstverlening

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Baal je van het gedrag van een medewerker? Dit willen wij graag weten. Dien een klacht in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Klacht indienen

Ik kom er niet uit met Woonconcept

Vind je dat Woonconcept je klacht niet goed heeft opgelost? Neem dan contact op met de regionale geschillencommissie. Zij zijn een onafhankelijke organisatie die jouw melding onderzoekt. Daarna adviseren zij Woonconcept over de afhandeling van de klacht.

Lees meer over de regionale geschillencommissie